Ramowy rozkład dnia – oddział I
6.30–8.40- zabawy, wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych;
ćwiczenia poranne; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry dydaktyczne, prace porządkowe; zabawy i ćwiczenia logopedyczne ; zabawy ruchowe; zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne
8.40–9.10 – śniadanie
czynności samoobsługowe; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
9.10–10.10 – zajęcia edukacyjne
organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju
10.10–11.40- zabawy, wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych;
gry dydaktyczne, zabawy ruchowe ze śpiewem, plastyczno-techniczne , tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu; praca indywidualna; zajęcia o charakterze wychowawczym
11.40–12.10- obiad
czynności samoobsługowe; zabiegi higieniczne; ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się;
12.10–13.45 -relaksacja
słuchanie bajek literackich i muzycznych; pobyt na świeżym powietrzu; zajęcia dodatkowe i twórcze – praca zespołowa i indywidualna;
zabawy z inicjatyw dzieci; zajęcia o charakterze wychowawczym; prace porządkowe
13.45-14.15- podwieczorek
czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku
14.15–15.30- Zabawy integracyjne
gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, plastyczno-techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia o charakterze wychowawczym; prace porządkowe
Ramowy rozkład dnia – oddział II
8.00–8.30- zabawy, wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych;
ćwiczenia poranne; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry dydaktyczne, prace porządkowe; zabawy i ćwiczenia logopedyczne ; zabawy ruchowe; zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne
8.30–9.15- śniadanie;
czynności samoobsługowe; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
9.15–10.15- zajęcia edukacyjne;
organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju
10.15–11.45- zabawy, wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych;
gry dydaktyczne, zabawy ruchowe ze śpiewem, plastyczno-techniczne , tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu; praca indywidualna; zajęcia o charakterze wychowawczym
11.45–12.15- obiad ;
czynności samoobsługowe; zabiegi higieniczne; ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się;
12.15–13.30- relaksacja;
słuchanie bajek literackich i muzycznych; pobyt na świeżym powietrzu; zajęcia dodatkowe i twórcze – praca zespołowa i indywidualna;
zabawy z inicjatyw dzieci; zajęcia o charakterze wychowawczym; prace porządkowe
13.30-14.00- podwieczorek;
czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku
Ramowy rozkład dnia – oddział III
8.00–8.30- Schodzenie się dzieci , kontakty indywidualne z rodzicami;
8.30–8.45- Zabawy ruchowe , zestaw ćwiczeń porannych;
Przygotowanie do śniadania. Czynności higieny porządkowej.
8.45–9.15- Śniadanie;
9.15–10.15- Zabawy tematyczne i konstrukcyjne inspirowane przez dzieci i nauczycielkę.;
Kontakty nauczyciela z dziećmi , indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju , praca z dzieckiem uzdolnionym i potrzebującym pomocy. Zajęcia dydaktyczne.
10.15–11.30- Zabawy inspirowane przez dzieci. Kontakty indywidualne z dziećmi.
11.30–13.00- Zabawy dowolne wg. zainteresowań.
Zajęcia organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju ( manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne). Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci.